Koordinat i Christians Kirke

Lørdag aften indtog Koordinat Christians Kirke. Jeg havde set frem til netop denne optræden længe, fordi omgivelserne er usædvanlig smukke. Symfonien var sat sammen af stykker fra All Black Dollar Dollars, Spektakel/ Stemmesluger og den seneste performance – Kontrakten – fra Nikolaj Kirke. Og dertil to nye tekster vi ikke havde optrådt med før. Ved enkelte af de ældre tekster byttede vi stemmer for at udfordre os selv. Ikke at det er noget jeg tror publikum lægger mærke til. Men nu ved du det.

Vi er så heldige, at Morten Helmstedt har optaget vores optræden. Jeg har set flere af vores tidligere optrædener på video efterfølgende, men denne overgår mine forventninger og det er – også for mig – en oplevelse pludselig at være publikum til vores performance. Optagelsen er i en rigtig god kvalitet, så snyd ikke dig selv – klik og se den i fuld format på din skærm.

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

Skriv et svar

