Videoteaser for kommende udgivelse af Mette Norrie (ellevte note fra mit arbejdsbord)

Til august udkommer Mette Norries “12 minutter før formørkelsen – en undergangssuite” på Weltscherz. Mette Norrie er den produktive kraft bag de to imponerende værker in progress 1000 korte tekster og 1000 tegninger af træer/ 1000 drawing of trees og arbejder både inden for billedkunst og litteratur og i feltet imellem.

Jeg har kendt Mette et stykke tid og har på afstand betragtet de særegne og til tider minimalistiske værker (hun bidrog med illustrationer til Rasmus Halling Nielsens “Amireka“). For mig har Mette en evne til at tegne og skrive om noget specifikt, hvorefter det i mit hoved breder sig og bliver mere omfattende og omsiggribende. Jeg er glæder mig til udgive hendes værk.

“12 minutter før formørkelsen” udkommer både digitalt, på tryk og tegningerne udstilles samtidig. Her er en lille reklame for udgivelsen lavet af Mette:

weltscherz.dk + mettenorrie.dk

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

2 thoughts on “Videoteaser for kommende udgivelse af Mette Norrie (ellevte note fra mit arbejdsbord)”

Skriv et svar

