Tiende note fra mit arbejdsbord (Manuskripter til Weltscherz)

Sommeren er ankommet med største naturlighed som var det hele tiden planlagt. Og det var det vel. Jeg har for nyligt været i London for første gang og set et par gode udstillinger (Tate, Saatchi, Wellcome), besøgt velassorterede boghandlere/ kunstboghandlere og hvad man nu ellers gør i London på få, få dage.

Den by får meget andet til at blegne, lille Danmark, men så kommer jeg hjem til Bue P Peitersens It’s og så giver det hele meget god mening igen [se evt. min omtale]. Så nu tænker jeg, at den næste (som ikke er venner med mig på facebook), der sender et manuskript til Weltscherz med henblik på udgivelse får et eksemplar af Bue P Peitersens It’s tilsendt med posten. Mine facebookvenner fik chancen for nyligt og Sophie Le Fragas ‘I RL, YOU RL’ er allerede afsendt.

Jeg er interesseret i at starte en ny serie af udgivelser, der skal komme som eBøger via Weltscherz. Det sker som følge af at det rygtes, at Amazon midt juni åbner op for salg af Kindles i Danmark og danske udgivelser kan udkomme på Amazon. Og så er markedet pludseligt lidt større og interessant.

Weltscherz modtager manuskripter uopfordret pr email / dropbox, som bevæger sig inden for digte, kortere prosa, malerier / tegninger (!) og krydsninger mellem genrer og formater.

http://weltscherz.dk

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

Skriv et svar

