Syvende note fra mit arbejdsbord (updates fra Thomas Boston)

Den 22. marts forventer jeg næste udgivelse på Weltscherz og jeg er igang med den sidste korrektur og kodning af websiderne. Thomas Boston har været medgørlig og jeg glæder mig meget til at dele ham med resten af verden.

Her er en teaser for den kommende udgivelse:


 
Samtidig er jeg også igang med et nyt manuskript af Victor Boy Lindholm. Jeg må sige, at forfatteren er meget arbejdsom og hurtig til at opfatte mine få kritikpunkter. Der er tale om prosatekster og et langdigt, der sparker røv.

Inden Victors udgivelse foreligger på Weltscherz, så kunne du tage at læse hans udgivelse hos Metro Litteratur her:
http://www.metro-litteratur.dk/wp-content/uploads/2011/11/BOOK_09.pdf

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

3 meninger om “Syvende note fra mit arbejdsbord (updates fra Thomas Boston)”

Skriv et svar

