Første note fra mit arbejdsbord

Det er ikke fordi jeg har gået med overvejelserne specielt længe. Men jeg har denne nærende tvivl om at sætte noget nyt i gang. Som om det arbejde jeg har som redaktør for Slagtryk ikke kræver tid og opmærksomhed nok? Eller hvad hvis der ikke følger mere efter denne første nye start?

At lægge ud, at lægge kortene på bordet, vise sin hånd for andre. Dette er hvad jeg har med af ammunition. Dette er hvad jeg kan berige med.

Det kan måske benævnes blufærdighed? At jeg i mødet med andre mennesker, at jeg i nye situationer både kan virke afslappet og måske dominerende, men lige såvel kunne bære en generthed. Begge dele et ophav til det akavede (første) møde, det overgjorte eller det uforløste.

Jeg vælger at gøre forsøget i et håb om at potentialet findes, muligheden for at kunne være i bevægelse og derfor levende, skrivende.

Egentlig opstod denne lyst til publicering, fordi jeg har skrevet en anden digtsamling, som formentlig udkommer i første halvår af 2013. Hvilket så har givet et ønske om at skabe en kronologi.

Om få dage publicerer jeg “Matrix” på Weltscherz. En digtsamling i tekst og lyd.

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

Skriv et svar

