Konstantskrift med Cecilie Lolk Hjort

Godmorgen Internet. Jeg vil resten af dagen siddende på min stol bidrage til den store strøm af information. Jeg er bevæbnet med grøn te, nektariner og kiks. Jeg har prøvet det før og du har måske set det ske på Hvisskriftenstandser(…). Cecilie Lolk Hjort har inviteret mig til konstantskrift på sin blog, hvor vi fra kl 10:00 skriver op imod et citat og hinandens nyskrevne tekster.

Konstantskriften anser jeg som værende udtømt som happening. Det er krævende, men det er ikke umuligt. I morgen vil mit hoved være fyldt med stemmen fra idag, kværnende, trættende. Men hvis konstantskriften skulle rykke ved grænser, så kunne fysikken f.eks. udfordres ved at man undlod at spise og drikke i de 12 timer, at man var bundet til stolen eller at varigheden blev udvidet til 48 timer.

Og med det in mente, så er det vist bare med at komme igang – konstantskriften er en særlig stærk metode til at få noget ned på papiret » http://cecilielolkhjort.wordpress.com/

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

Skriv et svar

