Kill Your Concept på Hald Hovedgaard

I denne uge har jeg været på Hald Hovedgaard. Der er ingenting sket, jeg har intet at berette hjem om – altså ud over, at jeg har skrevet og at arbejdsopholdet har været godt for min produktivitet. Allerede ved aftentid på ankomstdagen begyndte de første ting at sprøjte ud.

Egentlig var det meningen at skrive færdigt på et værk, som jeg er i gang med. Men tirsdagens noter om management og markedsføring blev onsdag forvandlet til ti simultane partier skak. Om torsdagen blev det til et par traditionelle kladder, der strittede i alle retninger, som så om fredagen blev sat i spil og pludselig sad jeg med en lille pamflet i hånden.

Der er ti tekster, der har deres formmæssige udspring i meisels~scherz symfonierne og sender samtidig en hilsen ud til både Hans-Jørgen Nielsen (for digtet “Jonas”) og Ursula Andkjær Olsen (“Havet er en scene”).

Der er flere billeder fra processen på Flickr.

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

3 meninger om “Kill Your Concept på Hald Hovedgaard”

Skriv et svar

