Konstantskrift (7)

I dag skriver jeg konstantskrift i 12 timer for 7. ende gang i år. Så mange bliver det ikke til næste år, hvis overhovedet. Hvorvidt de forrige seks og nu denne syvende skal gennem en redigering har jeg ikke besluttet mig for. Der findes helt sikkert nogle perler imellem, men på den anden side er der noget over nuet. Det produktive element og tilstedeværelsen mens det sker. Det er et tog der kører, og når det er nået i mål, er der ikke så meget ved at stige ombord.

I dag er alle inviteret til at deltage i konstantskriften. Og jeg håber jeg bliver skrevet ned, at der er så stor produktivitet at mine bidrag forsvinder. Jeg kan kun håbe. Og ellers må jeg sidde og svede for mig selv. Bliver det et elfenbenstårn eller en polyfonisk tekst?

Kig forbi fra klokken 14:00. Vi skriver til citatet “Videnskaben kender ikke sin gæld til fantasien” og de tekster, der bliver lagt op undervejs.
http://hvisskriftenstandserhardenikkevaerether.wordpress.com/

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

En mening om “Konstantskrift (7)”

  1. Jeg håber at du vil holde i mente at vi ikke alle er enige med dig i, at det ikke er sjovt at stige på toget når det er nået i mål. 🙂 Også selv om jeg deler din følelse af at der er noget særligt ved kørslen. Tak for endnu en god konstantskrift.

Skriv et svar

