Du er mit håndtryk
din hånd et greb om mit håndled
et sekund efter hjertet sprang et slag over

jeg læner mig ind over din krop
for at gribe dig ud

hvis du ikke er min
er jeg ingens

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

4 meninger om “”

  1. Det er meget intenst – kan især godt lide “et sekund efter hjertet sprang et slag over”.

    1. Tak! Ja, der er noget sjovt/ mærkeligt ved den linje nu hvor jeg kigger på den: “et sekund efter” + “et slag over”.
      Teksten udspringer fra Silkes dejlige tekst her og kan ses som en slags anonymt svar, da fiktionen er eneste relation.

  2. Du bliver nødt til at åbne døren for mig, for jeg ved ikke, om jeg selv er i stand til at lægge kraften i dit dørhåndtag og gå igennem din dørkarm og derefter læne mig op ad den og se dig læne dig op imod mig.
    Du bliver nødt til at trække mig ud af den her verden, for den er ikke vores, og du ikke er deres.
    Du skal være min og vores.

Skriv et svar

