Burka Batman Bianca Brazil



Anden version af oplæsningen i ovenstående video var ikke den sidste version jeg optog. Egentlig ville jeg gerne have givet teksten endnu mere skrald på, være endnu mere lydlig gakket. Jeg nåede at lave seks eller syv optagelser mere, før jeg var tilfreds. Men da jeg genlyttede den første ekspressive version (den du lige har set), måtte jeg erkende, at både stykket omkring ”Barbara Barbara” og ”Belinda Banana Bistro Béarnaise” fungerede bedst her. Så selvom andre versioner var stærkere og sjovere i deres udtryk på de første linjer, selvom som stykket omkring ”Bettina bodytalk” kunne have været bedre, så har jeg ladet den første version, hvor jeg giver den gas være den endelige.

Jeg har tre loftslamper hængende i min spisestue. Det er disse jeg sætter i sving i starten. Det er ikke fordi jeg har lyst til at fylde mine videoer med effekter, men derfor må de gerne adskille sig lidt fra hinanden, hvor det er muligt. Videoen er altså to optagelser, der er sat sammen. Årsagen til den sparsomme redigering er først og fremmest mine manglende evner. Ligeledes har jeg et stykke endnu, før jeg føler mig rutineret nok med oplæsning på video, til at det giver mening at bevæge sig væk fra den amatørprægede oplæsning. Men jeg køber mig nok et bedre kamera.



* * *

Beate Beatrice bikini blizzard
Bangkok bimbo bandit bungalow
Bülowsvej bourgeoisie belurer Becky
Billig Botex Babette Bobibar
Barbara Barbara Bodil bizarre

Benzin Bolette Balkan Bangbang
Bettina bodytalk bjergkæde bonus
Bulgur Baby bulimi Birgitte
Belinda Banana Bistro Béarnaise
Birkerød Bullshit Barack oBama

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

3 thoughts on “Burka Batman Bianca Brazil”

  1. Første oplæsning fungerer helt klart skarpest, efter min mening.
    Anden oplæsning er fortænkt og for smart, så jeg som tilhører skal tro og føle at jeg går glip af noget af meningen. Den første giver plads til alle slags sjove associationer, synes jeg!
    Og så er det Frækt med B’e. B’e er dejlig – B’e er sjov!

  2. Wow, spiritusprøve alligevel! 😉

    Jeg er helt klart til drama – så det er anden take, jeg synes er bedst!

    (hvor får du det fra?)

Skriv et svar

