Alle mine veninder

Iklæder mig Augustas maveskind
spiser kalvetartar fra Annas inderlår
har fat om Albertes vagtler
her er Astrids læber mine
og så er der Ann Sofies røv

Sætter mig på Anettes næsetip
plukker Amandas blomsterøjne
Anita har en finger i vejret og en hånd i suppen
her går Alice ned over Annika
og så er der Amalies bryster

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

5 meninger om “Alle mine veninder”

  1. Yes sir, der er budt op til fest. Skal Alberte stå/ligge der to gange? Altså man når jo dertil efter tartaren, men systemet, systemet. Den anden vej rundt kan en god røv ødelægge ethvert forsøg på at være struktureret, så hailhail til begge dele. Man har lyst til at fortsætte teksten eller endnu værre… praktisere. Ser frem til resten af alfa(han)betet. 😉

    1. For Jürgen da, den ene var jo AnnSofie. Det er det i hvertfald nu. Og ellers tak for kommentaren. Ved ikke om jeg skriver hele alfabetet. Det er jeg slet ikke gammel nok til endnu. Eller også er jeg for gammel til det.

  2. NICE! jeg lider de naive sexuelle undertoner og overførte betydninger af ‘vagtler’, der kommer i forlængelse af lår….

    anden strofe starter mere i den æstetiske ende af skalaen, men ender igen, som den første strofe, i en lidt mere rå udgave –

  3. Hvad med Armageddon – skal “hun” ikke have et vers?? Muhahahahahaha 😉

    Søren Gehlert Schmidt har lavet noget over samme tema – hun kan noget hende Sys, som vi andre godt kan misunde lidt 😀

Skriv et svar

