Mellemregning

I går publicerede jeg indlæg nummer 100 siden jeg startede med at lægge digte ud på Re:citat (den 28. december 2009). Det blev søvnen, der tog sig af jubilæumsindlægget. Og i de seneste 7 måneder har jeg fået 138 kommentarer, 94 bedømmelser og min blog har været vist ca. 5.000 gange. Det er bestemt godkendt. Og I skal have tak alle sammen!

Selvom jeg ikke helt har holdt kadencen i maj og juni – særligt fra konstantskriften med Asbjørn og frem til VM finalen i fodbold – så føler jeg, at bloggen er den forpligtelse, jeg har brug for, til at holde tempoet i min skrift i gang. Som Laugesen siger, ”hvis skriften standser, har den ikke været her”. Det er ikke helt rigtigt. Men jeg oplever dine kommentarer, bedømmelser og også det, at statistikken går én op, når du klikker ind på mine tekster, er som benzin til min skrift. Og det er derfor du skal have tak!

Nu hvor jeg har nået 100 indlæg, er der nye mål at nå. Selvfølgelig er jeg langt fra færdig og jeg glæder mig allerede til det, der kommer i løbet af de næste par måneder. Både tre omgange mere med konstantskrift, men også andre ting, jeg ikke vil løfte sløret for lige nu.

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

3 meninger om “Mellemregning”

    1. Det glæder mig at initiativerne kan bruges. Men der må godt komme et reelt alternativ til Strømmen af danske digte. Selvom der er en del brugere, så er der ikke så mange nye tekster hver dag – og overblikket også mangelfuldt.

  1. Tjansen med at være maskinmester og kaptajn i sådan et forum lader til at være for utaknemmelig. Det så vi med digte.dk. Jeg ved ikke, hvordan det går med digteDK.com, og jeg ser det heller ikke som en værdig arvtager. Noget i mig døde med digte.dk’s død. Det føles forkert at forsøge at vende tilbage til det, der var dengang. Men jeg savner de gode digte og de dygtige digtere – hvoraf mange allerede havde fundet andre kanaler inden lukningen. Et alternativ til friendfeed kunne være en bedre faciliteret portal, som man kunne tilmelde sin blog. De findes (mig bekendt stadig) til fri afbenyttelse, men nogen skal se det som sin opgave at skyde den i gang.

Skriv et svar

