På tværs

Folk med store fødder går altid i for små sko. Hvis jeg selv skal sige det, siger jeg det ikke. For jeg er blot lyden af et enebarn, der har spist sin ani-siamesiske tvillingetvebak. Værsgo at spis blev der sagt. Nu har jeg munden fuld af undskyldninger og gemt pointen i det næste digt.

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

2 meninger om “På tværs”

  1. Blot på grund af tonen i dette og det næste digt har jeg svært ved at opsamle viljen til at prøve at forstå dem. De virker for fikse, for villet underlige, for dumsmart “vil du med hjem og se min pointe, baby…”

Skriv et svar

