Der er intet græs

Kødet strammer om nervøse knogler

Jeg gisper efter
vejret giver sig
mig lidt mere tid

Kraftløse anstrengelser
slæber mig
som skyggen
er jeg efter vand

Havet er den klippe
jeg lægger mit ansigt mod

Lægger en redningsvest
om henvendelsen
for et kort sekund at tro
at vi aldrig kommer
på vingerne igen

Jeg lover dig
at himlen er det
næstsidste sted
du ønsker at være

Der er intet græs på den anden side

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

Skriv et svar

