Konstantskrift (3)

Om et øjeblik afholder jeg konstantskrift for tredje gang. Asbjørn Auring Grimm har taget imod udfordringen og i modsætning til de forrige to gange, vil vi sidde med hver vores computer i samme rum, når vi publicerer LIVE i 12 timer.

For nyligt installerede jeg et webcam og oprettede mig på Ustream.tv. Det tog ca. en time sammenlagt og kunne nok have været gjort på det halve, hvis man er mere kvik end jeg. Men det gav mig ideen til at blotte os endnu mere og lade folk ikke blot se hvad vi publicerer, men også følge os i billede og lyd.

Igen skriver vi op i mod et citat, som jeg synes passer rigtig godt til netop Asbjørn og jeg – uden der ellers skal lægges for meget i det. Kig forbi og kommenter konstruktivt med ris og ros.

Blog: hvisskriftenstandserhardenikkevaerether.wordpress.com/
Live streaming: www.ustream.tv/channel/recitat

Udgivet af

Scherz

Født 1978. Bor i København V, Danmark.

Skriv et svar

